Go to main menu Go to slider Go to sidebar Go to content Go to footer
Powiślańska Fundacja Społeczna
 

Płatność kartą

Bezpieczeństwo danych podczas płatności internetowych jest kluczowe. Dlatego proces transakcji online comiesięcznych lub jednorazowych realizowanych przy pomocy kart płatniczych odbywa się za pomocą bezpiecznego i łatwego w obsłudze systemu płatności internetowych Przelewy24 i Espago.

Subskrypcja zostanie przedłużona automatycznie na koniec każdego okresu subskrypcji. Oznacza to automatyczne pobieranie z konta wskazanej kwoty darowizny. W przypadku braku środków na koncie lub zbyt niskiego limitu autoryzacyjnego zdeklarowana kwota nie zostanie pobrana.

Limity autoryzacyjne

Ze względów bezpieczeństwa wiele banków, w momencie wydania karty (debetowej/kredytowej), ustala kwotowe limity autoryzacyjne dla tzw. płatności korespondencyjnych (w przypadku serwisu pfs.pl oznacza to automatyczne obciążanie karty wybraną kwotą darowizny, co miesiąc)  domyślnie na 0zł.

Jeśli karta posiada limit autoryzacyjny ustawiony na 0 zł wówczas płatność zostanie odrzucona przez system płatności i tym samym darowizna nie wpłynie na konto Powiślańskiej Fundacji Społecznej.

Aby  móc dokonywać tego typu płatności, należy zmienić limity autoryzacyjne dla transakcji internetowych. Można to zrobić w internetowym serwisie transakcyjnym, korzystając z pomocy pracowników w oddziale Banku  lub dzwoniąc na infolinię  Banku.

Jakimi kartami mogę dokonać płatności?

System Espago obsługuje karty płatnicze największych operatów na świecie ­– Visa, MasterCard i American Express.
Płatności można dokonać także zwykłymi kartami debetowymi, wydanymi do konta osobistego w większości banków. Jeśli transakcja się nie powiedzie, prosimy o kontakt z Państwa bankiem w celu sprawdzenia możliwości uruchomienia płatności w systemie Espago.

Co się stanie, jeśli karta straci ważność?

Obciążanie karty ustanie i darowizny nie będą już dłużej pobierane, a opłata nie powinna zostać naliczona. W razie wznowienia karty zachęcamy do odwiedzenia strony ponownie i ustanowienie regularnej darowizny na nowej karcie.

Czy darowizny online za pomocą kart płatniczych są bezpieczne?

Zdecydowanie tak. Wszelkie informacje przesyłane między komputerem darczyńcy a serwerem są szyfrowane. Dodatkowo wszystkie dane dotyczące karty płatniczej przetwarzane są zgodnie z rygorystycznymi wymaganiami międzynarodowego certyfikatu PCI-DSS na poziomie Level 1, które zostały określone przez największe organizacje płatnicze na świecie.

Jak zrezygnować z przekazywania darowizny?

Wystarczy, że skontaktują się Państwo drogą mailową z Powiślańską Fundacja Społeczną (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) W razie pytań dotyczących rezygnacji prosimy o kontakt telefoniczny (tel. 22 625 77 82).

Nowe europejskie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych – RODO – (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) reguluje ochronę Twojej prywatności.

Dlatego chcemy Cię poinformować o kilku prawnych kwestiach obsługi naszego serwisu internetowego www.pfs.pl:

Deklaracja dostępności

Powiślańska Fundacja Społeczna zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej https://pfs.pl/pl/

Data publikacji strony internetowej: 2017-05-04. Data ostatniej dużej aktualizacji:  2021-11-30.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych).

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: 2021-12-02. 

Deklarację sporządzono na podstawie audytu przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny (Indico s.c.).

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2022-07-07.

Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Na tej stronie internetowej są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to do Anny Gierałtowskiej mailowo - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub telefonicznie - 22 625 77 82

W zgłoszeniu podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść, 
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością 

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści z Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę.

Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związane z dostępnością cyfrową, po wyczerpaniu wszystkich możliwości możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

Siedziba Fundacji oraz Poradnia Rodzinna – ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa

  1. Do budynku prowadzi wejście przez bramę. Wejście do lokalu prowadzi przez próg bramy oraz pojedyncze stopnie. Są to przeszkody istniejące poza lokalem, który wynajmujemy, na których zlikwidowanie nie mamy wpływu. Zapewniliśmy dostęp alternatywny – przeszkody mogą być pokonane z pomocą osoby obecnej na recepcji, którą można poprosić o pomoc telefonicznie: 22 622 99 09 lub przez domofon.
  2. Po przejściu przez bramę, wejście do lokalu znajduje się po lewej stronie.
  3. Lokal znajduje się na jednym poziomie komunikacyjnym. Większość sal dostępna jest dla osób poruszających się na wózkach. Toalety nie są przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
  4. Przed budynkiem wyznaczono miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
  5. Do lokalu i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  6. W lokalu dostępna jest pętla indukcyjna.
  7. Wszelkich informacji i niezbędnej pomocy osobom ze specjalnymi potrzebami udziela osoba obecna na recepcji. Można też kontaktować się z nami mailowo, telefonicznie, faxem, korzystając z komunikatorów internetowych lub smsowo.
  8. W przypadku potrzeby skorzystania z pomocy tłumacza polskiego języka migowego (PJM), prosimy o wcześniejszy kontakt.

Biuro Fundacji - ul. Dobra 3 lok. 12, 00-384 Warszawa

  1. Lokal jest usytuowany w suterenie - prowadzą do niego schody będące poważna barierą. Istnieje drugie wejście od ul. Solec, gdzie utrudnienia są nieznaczne (próg w bramie, schodek przy wejściu), z którego mogą korzystać osoby, które mają ograniczenia w przemieszczaniu się. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny: 22 625 77 82 lub przez domofon, w celu zapewnienia osoby towarzyszącej.
  2. Lokal znajduje się na jednym poziomie komunikacyjnym. Wszystkie pokoje dostępne są dla osób poruszających się na wózkach. Toalety nie są przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
  3. Przed budynkiem wyznaczono miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
  4. Do lokalu i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  5. W lokalu nie jest dostępna pętla indukcyjna.
  6. Wszelkich informacji i niezbędnej pomocy osobom ze specjalnymi potrzebami udziela osoba obecna w biurze. Można też kontaktować się z nami mailowo, telefonicznie, faxem, korzystając z komunikatorów internetowych lub smsowo.
  7. W przypadku potrzeby skorzystania z pomocy tłumacza polskiego języka migowego (PJM), prosimy o wcześniejszy kontakt.

 

Poradnia Rodzinna – ul. Dobra 5 lok. 15/16, 00-384 Warszawa

  1. Lokal jest usytuowany w suterenie - prowadzą do niego schody będące poważna barierą, , na której istnienie nie mamy żadnego wypływu, dlatego musimy skorzystać z rozwiązań alternatywnych. Zapewniamy pomoc osoby towarzyszącej obecnej na recepcji - prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny: 22 625 07 25 lub przez domofon. W przypadku kiedy pomoc taka będzie niewystarczająca (np. osób dorosłych poruszających się na wózkach), zapraszamy do sąsiedniego lokalu przy ul. Dobrej 3 lok 12 – dostępność jak opisano powyżej.
  2. Lokal znajduje się na jednym poziomie komunikacyjnym. Większość sal dostępna są dla osób poruszających się na wózkach. Toalety nie są przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
  3. Przed budynkiem wyznaczono miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
  4. Do lokalu i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  5. W lokalu nie jest dostępna pętla indukcyjna.
  6. Wszelkich informacji i niezbędnej pomocy osobom ze specjalnymi potrzebami udziela osoba obecna na recepcji. Można też kontaktować się z nami mailowo, telefonicznie, faxem, korzystając z komunikatorów internetowych lub smsowo.
  7. W przypadku potrzeby skorzystania z pomocy tłumacza polskiego języka migowego (PJM), prosimy o wcześniejszy kontakt.